Blog over websites

Tijd voor een blog

Op deze pagina lees je nieuws, tips, functionaliteiten en verhalen die betrekking hebben op Tijdvooreensite.

Uitleg tone of voice bepalen en waarom belangrijk
Uitgelicht

Uitleg

Je tone of voice bepalen: zo kies je de stem die past bij jouw merk

De toon maakt de muziek – een rake Franse uitspraak die niet alleen geldt voor menselijke interacties, maar ook voor de manier waarop je als bedrijf communiceert. De toon van je merk bepaalt namelijk grotendeels hoe je overkomt op je lezer. Met deze eigen stem creëer je herkenning en bouw je vertrouwen op bij je doelgroep. Je tone of voice bepalen is dus een belangrijke stap.

Damianne Langedijk

12 minuten

Duik dieper de materie in

Onze laatste hersenspinsels.

Van trending topics in websiteland en nieuwe features binnen ons CMS tot praktische tips om je website nog mooier en beter (vindbaar) te maken; je leest het in het blog van Tijdvooreensite.

Call to action tips voor jouw website

Functionaliteiten en Uitleg

Drie essentiële call to action tips

In een eerder artikel is het belang van de call to action als aantrekkelijke lokroep al aangestipt. Daarin staat te lezen hoe je een call to action kunt inzetten om meer leads te genereren met je blog. Maar weet je dat het succes van je website kan vallen of staan met de manier waarop je calls to action plaatst? Ze verdienen je volle aandacht! Tenminste, als je jouw bedrijfswebsite serieus neemt. Wij richten vandaag onze schijnwerper op de call to action en geven je handvatten om zelf ijzersterke knoppen te creëren.

Verder lezen

Nora van Deursen

blog starten voor je bedrijf

Functionaliteiten, Uitleg en Vindbaarheid

Waarom een blog starten voor je bedrijf? 4 goede redenen.

In dit artikel leggen we je uit uit waarom een blog starten goed is voor je bedrijf. Bloggen is het regelmatig schrijven van toegankelijke webteksten over een bepaald onderwerp. Er zijn politieke blogs, lifestyle blogs, tech blogs, nieuws blogs etc. In dit rijtje horen ook business blogs thuis. En over zulke blogs willen we het even met je hebben want op dit moment ben jij er één aan het lezen, die van ons. En dat is niet voor niets.

Verder lezen

Nora van Deursen

AVG-proof website

Wetgeving

Is je website AVG-proof?

Met de ingang van de AVG op 25 mei 2018 moet je je als ondernemer maximaal inspannen om de privacy van betrokkenen te beschermen. Zo moet je website in alle opzichten veilig zijn en zul je middels registers en statements moeten aantonen dat de privacy van klanten hoog op je agenda staat. Even wat extra werk dus. Gelukkig is je website vrij eenvoudig AVG-proof te maken.

Verder lezen

Sigrid Vink

GDPR

Wetgeving en Uitleg

GDPR / AVG checklist voor je website

Vanaf 25 mei 2018 is er nieuwe privacywetgeving van kracht. Goed nieuws voor consumenten, minder goed nieuws voor ondernemers. Als je een website hebt waarop je je klanten om persoonsgegevens vraagt is er een hoop te doen. In dit artikel zetten we de belangrijkste punten op een rij.

Verder lezen

Sjoerd Vosse

YouTube filmpjes anonimiseren

Wetgeving en Uitleg

YouTube filmpjes anonimiseren

Als je een YouTube filmpje op je website embed dan houdt YouTube standaard gegevens bij van je bezoekers. Vanaf 25 mei mag dit niet meer zonder dat je het in je privacyverklaring vermeldt en toestemming aan je bezoekers vraagt. Een hoop gedoe voor het embedden van een filmpje. Gelukkig biedt YouTube je de mogelijkheid om een filmpje in 'Privacymodus' in te sluiten.

Verder lezen

Sjoerd Vosse

Goede website voor je bedrijf

Uitleg en Vindbaarheid

Je ontkomt er niet aan: een goede website voor je bedrijf

Een goede website waarop je jouw bedrijf presenteert is simpelweg een must. En omdat ruim 50% van de bezoekers uit mobiele gebruikers bestaat, is het belangrijk dat je site lekker werkt op zowel desktop als tablet en mobiel. Maar wat zijn eigenlijk de succesfactoren van een goede website? We geven je een idee aan de hand van drie vragen:

Verder lezen

Nora van Deursen

sluitenGratis demo aanvragen